Paul Cadmus, Greenwich Village Cafeteria, 1934:
Wszystko na sprzedaż.
Net: „Stewart’s Cafeteria była popularnym miejscem dla społeczności LGBTQIA+ w Greenwich Village w latach 30. XX wieku. Duże okna lokalu na pierwszym piętrze, bezpośrednio przed stacją metra Christopher Street, na skrzyżowaniu West 4th Street i Seventh Avenue, zapewniały klientom doskonałą okazję do zobaczenia i bycia widzianym, a co więcej, rozpoznania przez inne osoby queer.
W 1935 roku kierownik Stewart’s został skazany za prowadzenie nieuporządkowanego miejsca. W skardze konkretnie wzywano „pewne osoby homoseksualne i pewne osoby lesbijskie do pozostania tam i oddawania się aktom lesbijstwa i różnym [sic] innym rozwiązłym, obscenicznym, nieprzyzwoitym i obrzydliwym czynom”.
Cadmus przedstawiał swoje postacie w stylu, który porównywano do XVIII-wiecznego artysty Williama Hogartha, co jest szczególnie widoczne w jego grafikach. Jednakże, w przeciwieństwie do Hogartha, Cadmus nie próbuje wydawać osądów moralnych na temat swoich bohaterów, gdyż sam był artystą otwarcie przyznającym się do swojej homoseksualnej orientacji, który w swojej sztuce akceptował kwestie queer”.